2013. szeptember 17., kedd

Make Up Plaza (MUP) haul

Még régebben rendeltem a Make Up Plaza-ról, mert már nem tudtam tovább halogatni, hogy megvegyem az ELF Powder Brush-t, amiről elég sok helyen olvastam, hogy alapozóecsetnek is kiváló. Nem alaptalanok ezek az állítások ugyanis tényleg jó, én csak alapozásra használom. :) A többi termék pedig amolyan "töltelékdolog" volt, kivéve a Sleek pirosítót és talán az ELF Stipple Brush-t - előbbi kívánságlistás volt, utóbbi pedig hasznosnak tűnt a krémes pirosítókhoz. A másik két ecset 395 forintba került (darabja), a Paese pirosítót pedig 650 forintért árulják... Miért is hagytam volna ott? :) Csak azt sajnáltam, hogy készlethiány volt, és kb. 4 árnyalat volt a webshopban, és ez tűnt a legszimpatikusabbnak. Most bezzeg van az összes színből... :D


~

Paese argánolajos pirosító (41) 650 Ft
Jókat olvastam róla, 650 forintba került, ráadásul éppen a pirosítómániás-korszakomat éltem - kell ennél több? :D Olyasmi, mint a hamarosan elfogyó Lovie (?) pirosítóm, és bár mostanában inkább a pinkesebb árnyalatok után nyúltam, az ősz közeledtével ezt a pirosítót is elő fogom venni szerintem... Szép, természetes a színe, egy kicsit csillog, de semmi feltűnő. :)



Napfényben:


~

Sleek pirosító (926 Rose Gold) 1390 Ft
Oh my. Ezt a pirosítót már legalább fél éve kinéztem, olyan gyönyörű képeket találtam róla, azonnal eldöntöttem, hogy kell. Mivel azonban a többi Sleek pirosító is tetszett, döntenem kellett, hogy melyiket választom, mert azért többre nem volt keretem. Végül őt választottam, mivel úgy gondoltam, hogy a Pomegranate túl erős színű lenne. Ebből is készlethiány volt, most pedig szintén van minden árnyalatból... Nagy a kísértés, szinte az összes szín tetszik. Hjaj. :D




Napfényben:


~

ELF Powder Brush (púderecset) 1100 Ft
Ő az új alapozóecsetem. :) Tudom, fura ezt egy púderecsetről mondani, de egyszerűen annyira tömött és lapos, hogy tökéletes erre a célra. Általában a kézfejemre teszek az alapozómból 1-1,5 pumpányit, és vagy ujjal viszem fel pontokban majd eldolgozom ezzel, vagy az ecsettel viszem is fel és úgy dolgozom el. Régebben nem voltam oda az alapozó ecsettel való felviteléért, de ezzel a drágával megváltozott az egész. Imádom! :)



~

ELF BR-84015 Stipple Brush ("pontozó" ecset) 1100 Ft
Állítólag alapozáshoz is jó, bár én még nem próbáltam, csak pirosítóval (krémes- és porállagúval is), de talán majd a Garnier BB krémemmel fogom kipróbálni, az amúgy is elég folyékony, úgyhogy talán jó lesz hozzá. Egyébként nagyon hasznos kis ecset, szerepelt az augusztusi kedvenceim között is, ezt vittem magammal pirosítóecsetként az utazáshoz, és nem volt vele semmi problémám. Egyébként bocsi, hogy a képeken egy kissé piszkos, de nem volt időm a képek készítése előtt kimosni egyik ecsetemet se... :S xd



~

ELF 1809 Essential Defining Eye Brush (ferde fejű szemhéjecset) 395 Ft
Eredetileg a satírozó ecsetet (Blending Eye Brush) akartam megvenni, de természetesen nem volt készleten... így ez került a kosaramba - nem bántam meg. :) Szépen tudok vele dolgozni, 395 forintért pedig több, mint jó - ajánlom mindenkinek! ;)


~

ELF 1821 Essential Concealer Brush (korrektorecset) 395 Ft
Ő a kakukktojás, mert olyan iszonyatosan apró, hogy én korrektorozásra nem tudom használni... Ráadásul elég merev, úgyhogy szem alá sem jó. A képeken pedig kimosott állapotban látható, de a szemhéjtus (igen, azzal is próbáltam, de nem jó azzal sem) úgy megfogta, hogy nem tudtam kimosni belőle... Hogy mire használom most? Lakkozás után ezzel tisztítom a körmeim könyékét. :D Erre a célra tökéletes, a fültisztító pálcikákkal úgysem volt jó a viszonyom.

2 megjegyzés:

  1. nagyon szép színűek a pirosítók :) Elf stipple brush ecsetem nekem is van és az egyik kedvencem :)
    beusmink.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem is :) Mostanában nekem is, ráadásul alapozóval használom, és nagyon jó vele dolgozni szerintem! :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...