2013. szeptember 14., szombat

...And that's who I am. #1

Ez amolyan "töltelékbejegyzésnek" készül, mivel nem akarok egymás után csak körmös posztokat publikálni, ezen kívül van még 2 másik raktáron. :D Ötösével fogom kitölteni őket, tehát minden bejegyzésben 5 kép és a hozzájuk tartozó leírások lesznek. És bocsi, hogy mostanában sokkal kevesebb a frissítés, csak hát  nehezebb végzős gimnazistának lenni, mint ahogy azt hittem... Tételek, tanulás, tánc... És ugyan abban reménykedtem, hogy kevesebb órám lesz, mint tavaly, jó nagyot koppantam... Heti 33 órám van, ugye milyen jó? :D Bár egy dolog bizonyos: tavaly 34 órám volt, úgyhogy idén eggyel kevesebb van, hurrá!... Mintha ez annyira boldogsággal töltene el... Mindegy, itt a bejegyzés, amit biztos láttatok már máshol is... And that's who I am.


Bika vagyok. Utánaolvastam, hogy mi is jellemzi ezt a csillagjegyet, és meglepett, hogy mennyire igaz rám... Jó, nem 100%-os az egyezés, de kb. 85% illik rám belőle. Egyébként újságos horoszkópokat nem olvasok, nem hiszek bennük. :D


Szem-megszállott/mániás vagyok. Elcsépelt és frázisos dolog ugyan, de szerintem is igaz, hogy a szem a lélek tükre. Annyi minden látható benne... Ráadásul némelyik fotón csodaszép szemek vannak. Főleg a heterokrómiás szemek a kedvenceim, mivel az enyémek is ilyenek (ezen a fotón látható, a pupilla körül barna, napkorona alakban terjed, egyébként meg zöld a szemem...), és szerintem különleges, ha két különböző szín is megjelenik a pillantásban. :)


Megszállott gyűjtő vagyok. Körömlakkmániásként még szép, hogy ezt elmondhatom magamról. :D Nemrég takarítottam ki a szobámat (azt az igazi NAGYtakarítást képzeljétek el, 2 napig tartott amíg kiválogattam a felesleges dolgokat, plusz a porszívózás-portörlés, meg a rendrakás). Régebben posztereket gyűjtöttem, tele volt a falam. xd Az újsággyűjteményem is elég nagy, bár most ajándékoztam el a Bravo és Popcorn magazinokat, de maradt egy csomó Joy, Glamour és hasonló női- & divatmagazinok.


Szeretek pénzt költeni könyvekre. Jó, nem mindig, de ha jó az adott könyv, akkor mindenképp! Bár mostanában elég sokat olvastam elektronikus formában könyveket (khm :D), azért jó dolog kézbe venni a tényleges könyvet, leülni a heverőre és délután (meg este és éjjel xD) olvasgatni... Úgy el tud repülni az idő, hogy észre sem veszem, és máris éjjel fél 1 van... :D


Rendetlen vagyok. A szobám általában maga a zűrzavar, de most, hogy összepakoltam, kicsit átláthatóbb. De egyébként nagyon utálok takarítani és rendet rakni, és egy pár hét alatt az előtte tiszta és rendezett asztalon képes egy kis univerzum létrejönni, könyvhalmokkal, sminkcuccokkal és lakkokkal. Ha nagy a káosz, akkor azért rászánom magam a pakolásra... :D Egyébként anyuék is szoktak noszogatni, azzal fenyegetnek, hogy összepakolnak ők. És hogy ez miért lenne baj? Semmit se találnék utána! :D Most próbálom tartani a rendet, csak annyira kevés mindenre ez a hétvége, ecsetet akarok mosni, arcpakolást készíteni, felgőzölni az arcom, lakkozni, porszívózni, az asztalt leporolni... És ráadásul hétfőn töriből 14 oldalnyi anyagból írunk. (A füzetben 14, a könyvben egyébként 41!) Ráadásul mindent az utolsó pillanatra hagyok. Ezért is nincs mostanában sok poszt, egyszerűen nincs időm megírni, őket, minden nap későn érek haza, és valahogy mindig elmegy mással az idő... Hjaj. Most megpróbálok egy pár időzített posztot írni, remélem, sikerülni fog. :)

1 megjegyzés:

  1. mintha csak magamról olvastam volna ebben a bejegyzésben :D úristen. :D kivéve a legeleje, már rég elmúltam végzősnek lenni :D tetszett a poszt. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...