2013. augusztus 16., péntek

Smink, köröm & egyéb TAG

A TAG forrása: Ingrid


SMINK

Pirosító vagy bronzosító?
Pirosító, a bronzosítóhoz én túl sápadt vagyok :D

Szájfény vagy rúzs?
Inkább szájfény, vagy színezett ajakápoló

Szemceruza vagy szempillaspirál?
Szempillaspirál, mert nem tudok normális vonalat húzni a ceruzával (tussal se xd)

Alapozó vagy korrektor?
Alapozó, mert az legalább nagyjából egységesíti a bőrömet

Semleges vagy színes szemhéjpúder?
Semleges, natúr színek

Préselt vagy por szemhéjpúder?
Préselt mert a por nagyon macerás

Ecsetek vagy szivacsok?
Ecset-párti vagyok :)


KÖRÖM


OPI vagy China Glaze?
Nehéz kérdés, egy OPI-m van, de nem nagyon szeretem, CG-m nincs... legyen OPI.

Hosszú vagy rövid körmök?
Félhosszú? :D Akkor szeretem a körmeim, amikor félhosszúak, a hosszút már nem... legyen rövid.

Mű vagy saját köröm?
Saját, nem volt még műkörmöm és nem is szeretnék.

Élénk vagy sötét körömlakkok?
A sötét oldalon állok :D

Mintás vagy egyszerű köröm?
Egyszerű


TEST

Parfüm vagy testpermet?
Testpermet

Testápoló vagy testvaj?
Testápoló, a testvaj nehezen/lassan szívódik fel

Tusfürdő vagy szappan?
Az arcomra szappan (teafás), egyébként tusfürdő

Lush vagy más ilyen márka?
Nem próbáltam még a Lush-t, sem más ilyen márkát (pl. The Body Shop), úgyhogy nincs viszonyítási alapom, drogériás tusfürdőkön és samponokon nőttem fel. :)


DIVAT

Farmer vagy szabadidő nadrág?
Farmer, szabadidő naci maximum itthon, amikor sehová sem megyek! :D

Hosszú vagy rövid ujjú póló?
Nyáron és tavasszal egyértelműen a rövid, bár a karomat nem szeretem... a kedvenceim a rövidnél kicsit hosszabb ujjúak, de ha feltétlenül dönteni kell, akkor hosszú.

Egyberuhák vagy szoknyák?
Egy egyberuhám van, szoknyám meg nincs... úgyhogy egyberuha.

Papucs vagy szandál?
Szandál

Sálak vagy kalapok?
Nincs kalapom, sálam viszonyt több is, úgyhogy sál

Egyszerű vagy nagy fülbevalók?
Inkább egyszerű

Nyakláncok vagy karkötők?
Nyaklánc

Magassarkú vagy lapos cipő?
Lapos

Cowboy vagy lovagló csizmák?
Lovagló csizma

Kabát vagy pulcsi?
Kabát


HAJ

Hullámos vagy egyenes haj?
Egyenes

Konty vagy lófarok?
Konty, a magam laza módján :)

Hullámcsatok vagy nagy csatok?
Hullámcsatok

Hajlakk vagy zselé?
Hajlakk

Világos vagy sötét haj?
Sötét

Oldalfrufru vagy sima frufru?
Régebben volt oldalfrufrum, szerettem

Fent vagy lent?
Fent, már csak amiatt is, hogy milyen alacsony vagyok xd :D


EGYÉB

Eső vagy napsütés?
Eső közben napsütés? :D

Nyár vagy tél?
Télimádó vagyok, a nyarat ki nem állhatom, megsülök ebben a hülye időjárásban... télen legalább fel lehet a hideg ellen öltözködni.

Ősz vagy tavasz?
Ősz a levelek miatt, tavasz a szülinapom miatt... nem tudok dönteni, mindkettőt imádom

Csoki vagy vanília?
Régebben csokis voltam, mostanában már kevésbé, de ha csoki akkor belga csoki (fagyiban az a kedvencem <3)

A képek forrása: Weheartit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...