2013. augusztus 5., hétfő

essence Oktoberfest trendkiadás

Az essence új, őszi limitált kollekciói közül az Oktoberfest már szinte ünnepi, karácsonyias hangulatban jelenik meg. Várhatóan az ősz folyamán kerül ki a boltok polcaira, viszont az, hogy nálunk is kapható lesz-e, arról nincs semmi információ...

A teljes kollekció


Oktoberfest szemhéjpúder és szájfény szett
01 i mog di!, 02 mogst mi?

Oktoberfest papír műszempilla
01 der berg ruft!

Oktoberfest pirosító
01 fesches madl!

Oktoberfest ajakbalzsam
01 servus

Oktoberfest körömlakkok
01 spatzl, 02 mauserl, 03 herzl, 04 bussal

Oktoberfest körömmatrica
01 munich calling

Oktoberfest karkötő
01 bavarian beauty

Oktoberfest pénztárca
 01 dirndl girl

2 megjegyzés:

  1. Kicsit belelkesültem, mikor megtudtam, hogy lesz ilyen trendkiadás, de abszolút nem győzött meg, szerintem teljesen figyelmes kívül fogom hagyni... :C Kár érte, idén pont megyek az Oktfestre, jó lett volna valamit beszerezni a kollekcióból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem tetszik annyira, pedig én általában odavagyok a limitált kollekciókért... ebből viszont csak a pirosító tetszik, meg talán az első szemhéjpúder-szájfény szett (01 i mog di!), a többi olyan... inkább ne. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...