2013. április 27., szombat

The Beauty Blogger TAG

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Főleg egyenes, néha egy-egy kisebb-nagyobb hullámmal.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Nem festetem a hajam, de ha befestetném, akkor - az első festést biztosan - fodrásszal végeztetném.

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Lusta vagyok, úgyhogy igen. :) Vasalni nem szeretem mert nem marad meg benne semmi, így az egyszerű leengedett mellett teszem le minden nap a voksom. Csak természetesen. :) Ha nagyon unom, akkor, de csakis akkor készítek kontyot mondjuk a hajfánkommal.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Magamnak, of course. :D

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Ha lusta vagyok/zűrös a hetem, akkor általában heti egyszer, szombaton vagy vasárnap. Ha unom és van egy kis időm hét közben akkor heti kétszer. :)

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Csak nyáron, télen értelmét nem látom, mert olyankor én zokni nélkül nem létezek.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Mindig rohanok reggelente, ezért ha azt nézzük, hogy kb. 6:00-kor kezdek sminkelni és 6:20 körül kész vagyok (mert mennem kell a vonatra), akkor olyan 15-20 percig, alapozással meg mindennel. De volt már ennél jobb időm is. :D

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Ahhoz képest, hogy például mennyi szemhéjpúderem van itthon, nem szoktam a szememet kifesteni, csak szempillaspirált teszek fel, vagy néha ha nem akarom, hogy olyan "semmilyen" legyen az arcom, kontúrozok egy kis barnával. Tehát a kérdésre válaszolva az arcomat sminkelem először, és a legutolsó lépés a szempillaspirál nálam.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Bevallom bűnöm, gyűjtő vagyok... van egy csomó felesleges kacatom, de mindig meg tudom magam győzni, hogy "ez kell neked, vedd meg, szükséged van rá", pedig nem... xd

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Még sosem próbáltam, terveztem venni de meggondoltam magam, olyan idegennek érzem...

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Igen, az alapozó, korrektor, púder, pirosító és a szempillaspirál mindig a reggeli rutinom része.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Nem, csak ha elkap az ihlet és alkotni akarok valami "kreatívat", ami általában elég... érdekesen alakul.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Persze, hétvégente smink nélkül vagyok.

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Attól függ, mit tekintünk high-endnek, mert nekem ami már kicsit drágább, az high-end, tehát akkor ide számíthatjuk a Bourjois alapozómat, meg még talán a L'Oreal meg a Max Factor alapozóimat is, meg az OPI lakkomat.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Igen, mert reggelente nincs még arra is időm, hogy kiválasszam a ruhámat.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Ha kevesebb füzetet kell vinnem, akkor a kisebb, fekete táskámat viszem, ha több, akkor pedig a nagyobb, color blocking táskámat.

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Általában 5:40 körül kelek, vagyis akkor, amikor anyának sikerül felkeltenie, és igyekszem este 10 körül lefeküdni, hogy kialudjam magam, de sosem sikerül, mindig 22:30-23:00 körül fekszek le.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Csak tesiórán... :D

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb.

20. Milyen magas vagy?
158 cm.

21. Beszélsz idegennyelveket?
Igen, angolul 7 éve, olaszul 3 éve tanulok és nagyjából beszélem is őket.

22. Vannak háziállataid?
Igen, egy kutya, bár ő amolyan "családi közös" kedvenc, úgyhogy...

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Minden nap, mivel innen olvasom a blogokat, meg ellenőrzöm a statisztikát, stb...

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Néha.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Igen, mert hajlamos vagyok elfelejteni, amit akarok, ezért kénytelen vagyok listázni.

26. Hogy jött a blogod neve?
A nagy Nightwish-korszakomból. Még most is szeretem őket, de azért akkora "fan" nem vagyok, mint fél éve... Szóval az "unframed poetry" kifejezés a Storytime c. számból jött, abban van az "unframed by poetry" kifejezés, és mivel a "by" nekem sehogy sem fért bele, ezért azt kihagytam belőle, így csak unframed poetry maradt.

27. Milyen kamerát használsz?
Jelenleg a telefonomat... :D Eddig anya fényképezőgépét használtam, ami egy Panasonic Lumix nemtudommi, de elege lett abból, hogy tele van a memóriakártya körmökkel... :D

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Nem szoktam, csak a szobámban, ott is csak akkor ha már hadiállapotok uralkodnak... :D

29. Mi a kedvenc színed?
Kékmániás vagyok, legalábbis ruha tekintetében, de a bordót és a lilát is szeretem.

30. Káromkodsz?
Nem gyakran, de igen, szoktam. Van olyan, aki nem? (Jó, biztos van, de én nem ismerek egy olyan embert sem.)

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Hmm... megeszem a maradék Milka fehércsokimat, átmásolom a törit a füzetembe, esetleg nézek egy filmet és tanulok. Remélhetőleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...