2013. április 1., hétfő

H&M, Takko & Deichmann haul

A múlt hétvégén Szegeden jártam, és vettem pár dolgot; a körömlakkokat és sminkeket a másik bejegyzésben láthatjátok, itt pedig a ruhákat és az cipőmet. Képek a Tovább... után!

Deichmann szegecses loafer (5990 Ft)

Imádom! Kényelmes és nagyon tetszik, csak sajnos még az időjárás nem teszi lehetővé a hordását. Szeretem a balerinákat is, de amit próbáltam, az nagy volt (pedig 37-es volt), a 36-os meg már kicsi. Ráadásul széles és magas a lábfejem, úgyhogy nem áll minden jól... de ez szépen tartja a lábam, és pont passzol is! :)


H&M nadrágok (2990 Ft/db)

Nincs róluk (még) felvett állapotú vagy rendes kép, előtte elvisszük a varrónőhöz, mert mint minden nadrág, ezeknek is hosszú a szára nekem. Miért vagyok ilyen alacsony??? :( Egyébként eredetileg csak a mintásat akartam megvenni, de a kékből is volt a méretemben, így 6000 forintért 2 nadrágot is hazahoztam. Tavaszra-nyárra tökéletesek lesznek, mivel vékony vászon az anyaguk.


Takko pólók (1290 Ft/db)

Mivel a Takko küldött kuponokat (nekem meg Anyának is), ezért elhasználtuk őket a vásárláskor. Én kaptam egy sötétkék és egy fehér-barna csíkos pólót, ő pedig egy korallos-pinkes pólót vett. Láttam egy nagyon szép lazacszínű nadrágot is, csak sajnos nem volt jó. :( Pedig olyan jó lett volna tavaszra...

2 megjegyzés:

  1. Szuper dolgokat vettél! :)
    Hasonló loaferem nekem is van, csak nem ennyire tompák a szegecsek és csak az orrán vannak. Még a téli leárazáson vettem, már nagyon várom, hogy hordhassam. A H&M nadrágok ezek az oldalt cipzározós típusúak? Mert ha igen, akkor nekem is van ilyen, csak burgundiban. Örültem neki, hogy ilyen jó áron ilyen szuper nadrágot, de az az igazság, hogy szerintem nem a legtartósabb, hamar bolyhozódott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen, azok :) Ó, kár, hogy olyan színben már nem volt :( Csak ezek meg sötétkék volt, de sajnos az nem volt jó... pedig az nagyon tetszett, jobban, mint ez a kék. xd Ajj, az nem jó :S

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...