2013. január 1., kedd

újabb TAG

forrás: Jones
1. Van háziállatod?
Igen, egy kutya.

2. Nevezz meg 3 dolgot, ami fizikailag közel van hozzád!
Telefon, egy halom könyv, adventi koszorú.

3. Tudsz vezetni? Ha igen, volt már ütközésed/baleseted? 
Nem és nem.

4. Ma hány órakor keltél fel?
9-kor.

5. Mikor zuhanyoztál utoljára?
Tegnap este.

6. Mi volt az utolsó film, amit láttál?
A vándorló palota - imádom! *-*

7. Mi volt az utolsó sms-ed szövege? 
"juj bocsi, le vagyok nemitva es csak most vettem eszre h irtal :o neked is BÚÉK <3 :)"

8. Mi a csengőhangod?
Evanescence - Farther Away

9. Voltál már valaha külföldön?
Igen, egyszer, kb. 6 éve Olaszországban, 2 hete Bécsben, ötödikben egyszer Szabadkán, és szinte minden nyáron átsétálunk Révkomáromba vagy Párkányba ha a nagymamámnál vagyunk.

10. Szereted a sushit?
Még nem ettem, de nem igazán vonz - na jó, egy kicsit igen -, mert nagyon nem rajongok a halért.

11. Hol vásárolsz élelmiszert?
Attól függ, általában nem én szoktam bevásárolni. :D Egyébként Lidl és kisboltok.

12. Vettél be valaha gyógyszert, hogy elaludj?
Nem.

13. Hány testvéred van?
Nincs testvérem, egyke vagyok.

14. Asztali számítógéped van vagy laptop?
Asztali gép.

15. Hány éves leszel a legközelebbi szülinapodon?
Tizenhét. Már várom. :)

16. Viselsz kontaktlencsét vagy szemüveget?
Igen, van szemüvegem, de csak olvasó, mert közelre nagyon rosszul látok.

17. Fested a hajad?
Nem, de folyton tervezgetem, viszont sosem lett belőle semmi még...

18. Mesélj arról, mit fogsz ma csinálni?
Hát, talán ideje lenne elkezdenem tanulni az elkövetkező 1,5-2 hétre. Az előző bejegyzésben már emlegettem, hogy milyen cukiságokat kéne megtanulnom.

19. Mikor sírtál utoljára?
Fogalmam sincs... jaj de, tudom! Vasárnap, amikor a tévében adták a Mr. Magorium meseboltját, na annak megkönnyeztem a végét.

20. Mi a tökéletes pizzafeltét? 
Sajt, gomba, sonka.

21. Sajtburger vagy hamburger?
Inkább sajtburger, bár nem igazán szoktam egyiket sem enni.

22. Maradtál már fenn egész éjszaka?
Egész éjszaka nem, de ma is pl. 3 körül feküdtem le. xd

23. Milyen színű a szemed?
Zöldes, a pupilla körül meg egy barna paca van.

24. Érzed a különbséget a Pepsi és a Coca-Cola között?
Nem. Sőt, az elmúlt 1 évben nem is ittam kólát, így igen nehezen tudnám megállapítani.

25. Milyen most az időjárás?
Hideg-ködös-párás, de én nem bárom, mert inkább ősz-tél vagyok, mint nyár. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...