2013. január 2., szerda

"top secret" díj

Jonestól kaptam, köszönöm. :) + Annától is, neki is köszi :)

Mi a keresztneved, hogyan becéznek? Dóra, az ismerőseim pedig általában Dórinak, vagy néha Dórikának hívnak (bár ezt utálom), de van aki megmarad szigorúan a Dóránál.

Melyik dalon tudsz igazán sírni? Nem szoktam dalokon sírni, de ami tényleg nagyon-nagyon-igazán meghat vagy ilyesmi, az a Szilaj 5. betétdala (Gyászos ez a dal) meg úgy általában a dalok a Szilajból, illetve most ismertem meg a Cocteau Twins Alice-jét, ez annyira... nagyon megfogott ez a dal.

Félsz a sötétben? Csak ha épp félős hangulatomban vagyok, és mindenhová zombikat, szellemeket meg egyéb cukiságokat képzelek - és lássuk be, elég gyakran ez van...

Szerelmes vagy valakibe? Nem. Szerintem én és a szerelem még csak hírből sem ismerjük egymást. :D

Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled? Nem emlékszek ilyenre, komolyan... mindig is megbújtam a háttérben. :D

Gondolatban öltél már meg valakit? Erre kapásból azt mondtam volna, hogy igen, de aztán rá kellett jönnöm, hogy nem megölés, csak azt hiszem verekedés volt. Persze az gyakrabban előfordul, hogy frappáns, csattanós és természetesen cinikus (hogy ne lenne az, hiszen itthon a negyedik nevem a cinika - a harmadik a kritika, de itt szerintem egyik sem érvényesül) válaszokat találok ki, és elképzelek az általam legjobban utált személyekkel (van egy pár) egy szituációt, amikor épp valamiről vitázunk, és már csak azért is nekem lesz igazam, sjfbrjkwáá! De persze ez csupán fejben megy le, mert túl nyúl vagyok ahhoz, hogy én ezt megvalósítsam.

Szerinted a péntek 13. szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent? Eddigi tapasztalataim szerint semmivel sem szerencsétlenebb nap, mint a többi... sőt, talán még szerencsésebb. Mindenesetre a 2 volt fekete cicám nem ezt mondaná, ha megkérdeznénk őket (már ha tudnánk, visszamenőleg) - mindkettőt elütötték 2 különböző péntek 13 éjjelén... :(

Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el? Persze, kinek nincs?

Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel? Az a furcsa velem kapcsolatban, hogy nem szeretem, ha mások hallják, hogy mit hallgatok... :D Ezt lehet a kérdésre válasz? Jó, igazából a környezetemben mindenki annyira mást hallgat, mint én, hogy nem hinném, hogy megértenék a Nightwish, a Florence + The Machine, a kelta zene vagy akár az Evanescence iránti rajongásomat... nekem ez az igazi zene, nekik meg... nem. De én akkor sem fogok nyári remixeket meg kis grofot (úristen, egyáltalán honnan tudom a nevét?!!!) hallgatni...

Kiskorodban sírtál, mikor szurit kaptál? Nem emlékszem rá, de egészen kis koromban biztosan. Azt tudom, hogy egyszer kirohantam a fogorvostól és haza akartam szökni... :D

Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? Nem akarok belegondolni, mert utálom, ha a figyelem középpontjában vagyok... valószínűleg nem viselném jól. Persze lenne egy rakás jó ruhám meg cipőm és ilyenek, annak azért örülnék. :D

Szoktál álmodozni? Egyfolytában.

Járnál Chace Crawforddal? Kizárt!

Hány gyereket szeretnél? Fiú / lány, neveik? A mostani fejemmel nem tudom elképzelni, hogy nekem bármikor is lesz a jövőben gyerekem... oké, imádom az unokahúgom, kiköpött olyan, mint én kiskoromban (kinézetre meg minden), de hogy sajátom is legyen... ezt még nem.

Adni vagy kapni jobb? Én kapni jobban szeretek, mondjuk nem sablon mikuláscsomagot... :D Adni mindig macerásabb, főleg ha nem tudod, mit szeret az illető.

Titkom: Nincs ilyenem. Tényleg.

Bakancslista: Hmm... meglátogatni egy csomó helyet (Finnország ♥, Nagy-Britannia, Erdély, Oroszország, Észtország, Olaszország, Görögország, New Orleans, Washington állam, Franciaország, Indonéz szigetvilág, Bajorország (sváb vagyok, tehetek én erről? :)), Kanada, Hollandia, és még sorolhatnám...), Finnországban élni, megszeretni a halat (jelenleg még ki nem állhatom az ízét, de dolgozok az ügyön...), megtanulni ír szteppelni ♥ sikeres érettségiket tenni, angol és olasz nylevvizsga, lefogyni, megnöveszteni a hajamat, bátrabbnak lenni, egy kicsit a valóságban élni az álomvilágom helyett...

Anna, neked adom tovább :) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...