2013. január 10., csütörtök

dm haul

Mostanában egy kicsit elmaradtak a posztok, de végre itt a félévi hajtás vége, és én pedig egy csomó-csomó bejegyzéssel készülök - képek már vannak, csak időm nem volt még írni. Most is egy haulos bejegyzéssel jövök, mert mindkét termék nagy kedvencem lett az elmúlt 1 hét során.
- A Balea Hajvégápolójáról jókat olvastam a Krémmánián, és mivel már egy ideje szeretnék beszerezni egy ilyet - a hajvégeimen az argánolajos balzsam sem igazán segít :( - ezért a múlt héten megvettem a DM-ben, potom 799 forintért. Szerintem megérte, 30 ml olajos kencét tartalmaz, és pumpás kiszerelésű. Egy kicsit puhábbak a hajvégeim tőle, úgyhogy szeretem.
- A S-he lakkok szintén a szívem csücskei, és bár csak kevés van belőlük, a "készletem" bővítésén gondolkodok, mert nagyon szépeket fedeztem fel legutóbb a DM-ben, és a lakkok ecsetét is szeretem. Őt, a 320-ast úgy szereztem, hogy elmentem megnézni a híres Chanel Péridot-jának a S-he-s dupe-ját - ami tényleg olyan élőben is! -, de annyira nem tetszett, viszont mellette megláttam Őt... Love at first sight. Először egy kicsit rosegold-beütése volt, de utána ez sajnos eltűnt, viszont így is megmaradt az arany - imádom az ilyen lakkokat4 Olyan állagra-fedésre, mint a Miss Sporty 311-je (amiről már írtam posztot itt), kifejezetten "ünnepies-télies-karácsonyias" lakk, de ettől függetlenül én így, az ünnepi időszak után is szívesen használom. Szintén 799 forint volt. A nap folyamán lesz még egy körmös bejegyzés ezzel a lakkal, közelebbről is megcsodálhatjátok. :)

Balea hajvégápoló (799,-) és S-he stylezone körömlakk, "320" (799,-)
csodásak a lekopott körömvégeim... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...