2012. december 21., péntek

"Ez vagy az?" TAG

1. Porpúder vagy kompakt púder?
Inkább kompakt, praktikusabb, hordozható, egyszerűbb.

2. Szemceruza vagy szemhéjtus?
Ez is, az is, bár a tussal bénázok, de attól még szeretem.

3. Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza?
Egyikre sincs szükségem, elég sötét a szemöldököm, de inkább a szemöldökceruza mellett döntök.

4. Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Soros, bár még nem próbáltam egyiket sem.

5. Korrektor: alapozó előtt vagy után?

Utána, mert mindig félek, hogy "elkenem" vagy félremászik alapozás közben.

6. Primer vagy sminkfixáló?
Egyiket sem használok és nem is próbáltam még.

7. Alapozó vagy BB krém?

Alapozó-párti vagyok, még nem találkoztam jó BB-vel.

8. Szájfény vagy rúzs?
Szájfény, de csakis a Nivea Gloss Wonder Balm! De mit nem adnék egy gyönyörű sötétvöröses-bordós rúzsért...

9. Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Préselt!

10. Avon vagy Oriflame?
Inkább Oriflame, gyorsabb, olcsóbb, több termékem van tőlük, de egyik márka sem a szívem csücske.

11. Transzparens púder vagy színezett?

Színezett, világos préseltem van, transzparens púdert még nem próbáltam (még a NYC porpúderem is színezett, pedig Translucent a neve), de egy barátnőm mostanában kísérletezett az Essence transzparens porpúderével, nem igazán jött be neki, én még vacillálok, hogy megvegyem-e.

12. Színes smink vagy natúr smink?
Natúr.

13. Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
Lemosható.

14. Bronzosító vagy pirosító?
Is-is, de csak mértékkel.

15. Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés?
Egyiket se szoktam, de mindkettő szimpatikus, talán az egyenesítés egy kicsit jobban. :)

16. Matt vagy csillogó?
Matt.

17. Hosszú pillák vagy dús pillák?
Inkább dús, a hosszú pilláim nagyon zavarnak. xd

18. Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Élénk főleg. Van pár natúr is, de inkább az élénk és a sötét színek híve vagyok.

19. Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
Este! Csak nyaranta volt néhány eset, amikor este nem volt víz/kedvem/időm hajat mosni, így reggel gyorsan átmostam, és hagytam megszáradni a melegben...

20. Dm vagy Rossmann?
Rossmann, mert olcsóbb és szimpatikusabb mint a DM, ráadásul jó fej a biztonsági őr, amit a DM-ről nem lehet elmondani - árgus szemekkel figyel, és csodálkozik, hogy hogy merek hetente 1-nél több alkalommal bemenni. A Rossmannban már majdnem névről ismernek, annyiszor megyek. :D

21. Csillámpor vagy strasszkő?
Csillámpor.

22. Borotva vagy gyanta?
Mindkettő. Bár már mindkettővel bénáztam egy sort... néha gyanta, inkább borotva, gyorsabb, könnyebb, fájdalommentesebb.

23. Műköröm vagy lakkozás?
Lakkozás! <3

24. Rövid vagy hosszú haj?
Mindkettő bejön, no de persze nem magamon. :D Én inkább a hosszú hajat preferálom, másnak jól áll a rövid is - amit én a kerek fejformám miatt inkább nem erőltetek. :D

25. Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
Nude.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...