2012. november 2., péntek

sajtos makaróni...? csalódás

Szóval, találtam egy bejegyzést Nikinél, ami a sajtos makaróniról (mac n' cheese) szólt. Elhatároztam, hogy megfőzöm... ma készítettem el ebédre. Igaz, hogy nem volt szarvacskatészta, de a fusilli is tökéletesen megfelelt erre a célra. Nos, nagy csalódás lett, sajnos... valószínűleg számomra túlságosan is hasonló, mint a tejfölös-sajtos tészta, amit sosem szerettem. Ráadásul nem szeretem, ha az ételnek egy egyszerű, szinte semmilyen íze van. Jelen esetben a nincs kifejezés találóbb. xd Úgyhogy van egy nagy adag brutálisan szószos, besamelmártásos-sajtos tésztám. Ami nem ízlik. xd Amúgy ilyen lett:


Próbáltam menteni egy kis díszítéssel, de hiába.. az íze ugyanolyan maradt. Ráadásul lebetegedtem, így szünet végén, és még van egy rakat olvasnivalóm (Faust, Candide, Az arany virágcserép, és ilyesmi finomságok), plusz ugye még a tanulnivaló is. És asszem, holnap nem leszek itthon. Vagy de. Ááá, nem tudom. Most megyek, és iszok egy kis teát. Vagy kettőt. xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...