2012. szeptember 15., szombat

must have

Itt az ősz, és itt az új "must have" lista, vagy hogy szebben hangzzon, az őszi kívánságlistám is.

1. Csizma vagy bakancs - a fűzős barnába beleszerettem. De szerintem nem fogom tudni megvenni... Az októberi JOY magazinban online vásárlós oldalak is szerepelnek, ahol a magazinban található kódokat beválthatod 10, 20, vagy 30%-os kedvezményre - így találtam rá a Red Hot Online-ra is. Ott találtam ezt a fűzős csodát, de az ára még mindig szúrja a szemem. A 20%-os kedvezménnyel is majd' 20000 forint lenne... nincs sajnos rá ennyi pénzem, pedig nagyon tetszik, és kéne egy lapos csizma vagy bakancs télre. A másik csizmát a Deichmann oldalán találtam, és ezt is elfogadnám, igaz, nem ilyen színben, inkább olyan barnában, mint a másik. A fekete most taszít... szeretem, csak nem cipőben, alapvetően. A mostani "szeretemszínek" számomra a barna (és annak árnyalatai), a földszínek, a szürke, a kék és a vörösek.

2. Egy új óra. Nem vagyok óramániás, de egy szép ketyegőre azért már nekem is szükségem lenne. Valószínűleg nem a képen szereplő Timex darab lesz... mindenesetre ilyesmit szeretnék.

3. A számomra tökéletes alapozó. Már egy hete csak járom a drogériákat, és alapozókat tesztelgetek a kézfejemen, és úgy tűnik, kezd körvonalazódni a végső befutó. Jelenleg 3 termék között vacillálok (Maybelline Affinitone Mineral, Maybelline Affinitone 24H és L'Oréal Paris True Match) mivel mindháromból van olyan árnylat, ami illeszkedik a bőrömhöz. Úgyhogy tesztelgetek, véleményeket olvasok, stb. És! Az októberi Glamour magazinban a Glamour-napok keretében van (azt hiszem) 6 DM-es kupon, 2 L'Oréal-os (hajfesték + sminktermék) 1 Maybelline-s (smink) 2 MaxFactor és 1 egyéb (Alverde, S-he vagy Manhattan) termékre beváltható kupon. A L'Oréal-os és a Maybelline-s is 50% kedvezményre jogosít fel! Úgyhogy most repkedek örömömben. Vagy Affinitone Mineral, vagy True Match lesz szerintem. Vagy mindkettő...? Ki tudja. Mindenesetre örülnék, ha nem 5000-ért (igen, ennyiért láttam a True Match-ot a DM-ben... meg is döbbentem, mert a neten 4000 körüli árakat láttam!) kéne alapozót vennem... Az Affinitone Mineral kicsit barátibb volt a maga 2700 forintos árával, de azért az 1350 jobban hangzik... mindegy. Majd kiderül. Addig is tovább böngészgetek a Krémmánián! :)

4. Farmerdzseki. Tavasz óta keresem a tökéletest, még nem találtam meg. Pedig jó lenne...

+1: 5. Ez nincs ugyan a képen (elfelejtettem rátenni... xd) de szeretnék egy átmeneti kabátkát is. Van egy bőrdzsekim ugyan, de nem tart melegen... Egy ballonkabát jól jönne. Mondjuk homokszínben, de egy bordót is elfogadnék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...