2012. augusztus 28., kedd

welcome in neverland

Most azon gondolkozok, hogy mit is írhatnék bevezetőnek. Talán azt, hogy ki vagyok, miért jött létre a blog, ilyesmi. De minek?... Szerintem elég az, hogy egy tizenéves, magyar, Nightwish-, Florence + The Machine- és Evanescence-rajongó, körömlakkmániás lány vagyok. És a Daura névre hallgatok. (amit egyébként a saját nevemből képeztem egy kicsit tovább - mert amúgy Dórának hívnak. és bár hasonlít a Laura névre, számomra semmi kapocs nincs a daura és a laura között - mindössze csak leírtam, hogy én angolosan hogyan is ejteném a dóra nevet.) A blog pedig azért jött létre, mert egyik este elkapott az ihlet, hogy egy olyan blogot kell vezetnem, ami - a saját szempontjaim szerint - különböző termékek, ruhák, kozmetikumok, körömlakkok, stb. bemutatásával és értékelésével foglalkozik. Ez lenne a terv, már csak az a kérdés, hogy mi sül ki belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...